Severni Morave a Slezku

  • Ski areál Ramzová

    Areál má k dispozici dvou sedačkovou lanovku trasa Ramzová-Čerňava a jedno sedačkovou lanovku trasa Čerňava – Šerák.Celková délka je přes tři tisíce metrů.Lankovky jsou v provozu po celý rok a jejich reálná přepravní kapacita se pohybuje okol 1200 osob za hodinu.V zimní sezóně jsou potom v provozu tři další vleky o délce 1800 metrů a přepravní kapacita lanovek se zvýší na 3600 osob za … Read More

  • Dřevěné kostely na Těšínsku

    Kostely ze dřeva a menší dřevěné náboženské stavby se nejvíce v České republice dochovaly v Těšínském regionu.V archivech najdeme záznamy minimálně o sedmdesáti dřevěných a polodřevěných kostelích, nemluvě o menších kapličkách a zvoničkách.V průběhu posledních dvou století jich však většina zanikla a to z důvodu zchátrání nebo požáru.Na Těšínsku  se do dnešní doby dochovalo jedenáct kostelů a kostelíků.O dalších stavbách se můžeme dozvědět z archivů … Read More

  • Dům dětí a mládeže Jihlava

    Hlavním bodem naší činnosti jsou dětské tábory s mnohaletou tradicí. Dům dětí a mládeže Jihlava je už po mnoho let pořadatelem táborů na táborových základnách Hájenka, Černé lesy u Brtnice, Smrčná nad Sázavou a dalších.Díky velkému zájmu byl rozšířen počet letních termínůkonaných okolo Jihlavy. Adresa: Brněnská 20/29 586 01 Jihlava Vysočina Mobil: 728 605 898

ZÁMĚR SPOLEČNOSTI

Představu o tom, co to vlastně je „destinační management“ a z toho vycházející záměr společnosti nejlépe vystihuje definice tohoto pojmu uvedená ve Výkladovém slovníku cestovního ruchu.Destinační management – soubor technik, nástrojů a opatření používaných při koordinovaném plánování, organizaci, komunikaci, rozhodovacím procesu a regulaci cestovního ruchu v dané destinaci. Výsledkem takového procesu jsou udržitelné a konkurenceschopné produkty cestovního ruchu, společně sdílené logo, značka kvality, společný (sdílený) informačně–rezervační systém, tvorba cenové politiky, provádění výzkumu a sběru statistických dat z oblasti cestovního ruchu, iniciace partnerství soukromého a veřejného sektoru cestovního ruchu i podpora profesních spolků, sdružení a organizací. Součástí destinačního managementu je návštěvnický management, model LAC a tzv. spektrum rekreačních příležitostí.“

ROLE

  • identifikovat co nejpřesněji potřeby a požadavky potenciálních klientů (zejména turistů) a tyto potřeby a požadavky přeložit do formy prodeje schopných produktů, postavených na v regionu dostupných službách a atraktivitách
  • nalézt spolehlivé dodavatele součástek požadované kvality – služeb, atraktivit – celkového produktu cestovního ruchu
  • zajistit shodu těchto subdodavatelů na konečné podobě produktu, jeho značce a podílu jednotlivých subdodavatelů na konečné ceně produktu
  • zajistit časové, nákladové a kvalitativní sladění dodávek dílčích částí produktu
  • vytvoření značky dodavatele – destinace Severní Moravy a Slezska, jejíž prostřednictvím bude možno vytvářet požadovaný image regionu a jeho tržní pozici
  • Zajistit vhodný marketing (volba nástrojů pro prosazení na trhu, sem může patřit např. SEO web marketing) a propagaci produktů a produktových balíčků (zajištění forem informovanosti, prezentace atd.).

PRINCIPY ČINNOSTI

  • respektování a podpora principu partnerství, tedy vztahů, které jsou vzájemně výhodné pro zúčastněné strany,
  • respektování a podpora již fungujících, positivní výsledky přinášejících vztahů, struktur a dělby práce v sektoru cestovního ruchu v regionu a jeho oblastech;
  • diferencovaný přístup k jednotlivým oblastem, vycházející z potřeb, specifik a rozvojového potenciálu těchto oblastí
  • maximální orientace na konsensuální přístup při řešení zásadních otázek rozvoje cestovního ruchu v regionu;
  • maximální orientace na celostní (celoregionální) pohled na sektor cestovního ruchu a jeho rozvojové potřeby