NABÍDKA PREZENTACE V PŘÍLOZE POLSKÉHO DENÍKU

V rámci podpory českých subjektů na polské trhu agentura Czech Trade nabízí možnost prezentace v jednom z nejprestižnějších polských deníků – v regionální příloze deníku „Rzeczpospolita“. Příloha deníku bude zaměřena zejména na hospodářskou a turistickou spolupráci mezi Jižním Polskem a Českou republikou.

Kdo a jak by měl prezentace využít:

Regionální příloha vyjde koncem měsíce srpna a bude obsahovat informace o hospodářské spolupráci a turistických možnostech.

Z hlediska:

— načasování prezentace na konec srpna ( – prezentace by tedy měla obsahovat zejména informace – speciální nabídku týkající se podzimu),

— čtenářů přílohy a charakteristik – zvyklostí polských turistů (cca 70% čtenářů jsou ředitelé, státní úředníci, odborníci a majitelé soukromých firem a 69% čtenářů jsou profesně aktivní lidé se zájmem o poznávání a bohatou programovou nabídku – prezentace by se měla týkat nejrůznějších atraktivit, speciálních – netradičních nabídek sportovně rekreačních areálů a „podzimních speciálních víkendových nabídek jednotlivých ubytovacích, wellness a lázeňských zařízení).

— místa vydání regionální přílohy v příhraniční oblasti (lze tedy očekávat zájem o jednodenní návštěvy turistických atraktivit a také zájem o krátkodobé, víkendové pobyty).

Z těchto důvodů by se měly prezentovat zejména:

— Provozovatelé atraktivity sportovně – rekreačního a poznávacího charakteru v příhraničních oblastech (sportovně – rekreační a multifunkční areály, památky, muzea, hrady a zámky).

— Ubytovací zařízení poskytující netradiční víkendové pobyty (romantický víkend, relax víkend, wellness víkend, kondiční víkend apod.)

— Lázeňská zařízení poskytující speciální víkendové pobyty.

— Zařízení poskytující služby zážitkového cestovního ruchu.

A proč se měli této inzertní akce?

— Dle aktuálních statistik tvoří návštěvnici z Polska druhou nejpočetnější skupinu návštěvníků MSK.

— V prvním čtvrtletí 2008 navštívilo hromadná ubytovací zařízení na území MSK celkem 5 411 turistů z Polska, v prvním čtvrtletí roku 2007 to bylo pouze 3851 návštěvníků.

— Lze předpokládat další nárůst, proto by bylo dobré se nadále zviditelňovat.

— Deník „Rzeczpospolita“ je považován za jeden z nejprestižnějších deníků v Polsku se zaměřením na hospodářskou a právní etiku. Deník průměrně vychází v nákladu 200 000 výtisků a jeho vydání čte cca 807 000 lidí.

— Příloha deníku „Rzeczpospolita“ vychází v nákladu 70 000 výtisků a pokrývá příhraniční území Polska s cca 10-ti miliony obyvatel (největší aglomerace v Polsku jsou varšavská a katovická následována krakovskou).

— Příloha vyjde v nejlidnatějších oblastech jižního Polska (nejvýznamnější potenciální zdrojové oblasti v Polsku) a to v regionech:

o Krakov a Malopolsko (3. nejlidnatější oblast Polska s cca 765 tisíci obyvateli).

o Katovice a Horní Slezsko (oblast s cca 314 tisíci obyvateli).

o Wroclav a Dolní Slezsko (4. nejlidnatější oblast s cca 635 tisíci obyvateli).

— Příloha se dostává do rukou čtenářů, která je nejperspektivnější z hlediska cestování a představu vyšší střední třídu (cca 70% čtenářů jsou ředitelé, státní úředníci, odborníci a majitelé soukromých firem, z dalšího průzkumu vyplývá, že 69% čtenářů jsou profesně aktivní lidé ve věku 25 až 54 let).

— Jeden inzerát v novinách ve formátu 1/8 A3 Vás vyjde na 15 Haléřů!!! (70 tis. výtisků – cena inzerce 1/8 A3!

— Cca 5 tis ks přílohy deníku s Vaší prezentací bude distribuováno na prezentačních akcích Czech Trade.

Cena a vzhled prezentace:

— 1/4 stránky A3 (135 x 180mm), cena: 19 000,-Kč bez DPH (cena vč. DPH – 22 610,-Kč)

o Rozsah: cca 2 300 znaků + 1 fotografie, nebo cca 1 800 znaků + 2 fotografie,
nebo cca 1000 znaků + 3 fotografie.

— 1/8 stránky A3 (135 x 85mm), cena: 10 500,-Kč vč. DPH (cena vč. DPH – 12 495,-Kč)

o Rozsah cca 1 200 znaků + 1 fotografie, nebo cca 800 znaků + 2 fotografie.

— 1/16 stránky A3 (65 x 85mm), cena: 6 000,-Kč vč. DPH (cena vč. DPH – 7 140,-Kč)

o Rozsah cca 700 znaků + 1 fotografie.

— V případě individuálních požadavků (v případě zájmu je možné také domluvit větší prezentaci) nás prosím co nejdříve kontaktujte.

V ceně je zahrnuto:

— uvedení inzerátu v příloze deníku „Rzeczpospolita“ v požadovaném formátu s fotografií

— zajištění překladů do polského jazyka

— v případě zájmu vytvoření motivačního textu z dodaných podkladů

kromě samotné prezentace také distribuce cca 5 tis. výtisků prostřednictvím agentury Czech Trade při svých prezentačních akcích

Závaznou objednávku si můžete stáhnout ZDE!

Pokud byste měli jakékoliv dotazy, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat, rádi pomůžeme.

E-mail: david.karcmar@tourisms.cz, Tel.: 599 529 936

Podmínky spolupráce:

— Zaslání vyplněné závazné objednávky do pátku 15.8.2008 (emailem na adresu david.karcmar@tourisms.cz, nebo faxem na 599 529 938)

— Dodání požadovaných textových podkladů (ve formátu ford) včetně fotografií nejpozději do úterý 19.8.2008

— Prostor inzerce máme samozřejmě omezen takže kdo dřív přijde, ten dřív mele. J

— Pokud máte již pracovanou svou vlastní inzerci a budete ji chtít použít, budeme rádi, pokud námi ji dodáte v křivkách.

— A pokud byste měli zájem použít inzerci, kterou jste již v minulosti s námi realizovali, je i toto možné.

Jaké informace by měla Vaše prezentace obsahovat:

— Kontaktní informace (název zařízení, adresa, tel., e-mail, www, souřadnice GPS, případně odkaz na kompetentní osobu)

— Informační text (odpovídajícího rozsahu – písmo Arial, velikost písma 10, řádkování 1,5) s jednoduchým informačně – motivačním textem popisujícím:

o Umístění Vašeho zařízení

o Standardní poskytované služby Vašeho zařízení (kapacita, úroveň apod.)

o Speciální „podzimní“ nabídku (netradiční sezónní nabídku, speciální, netradičních služby specifických právě pro Vaše zařízení, čím se odlišujete od jiných zařízení,…).

— Fotografie ve formátu TIFF, JPEG, PSD rozlišení min. 300 DPI

Jednoduchá charakteristika polského turisty:

— Mezi nejvýznamnější polské „zdrojové oblasti“ patří právě příhraniční oblasti s ČR.

— Podle údajů polských CK Poláci již nevyhledávají nejlevnější ubytování, ale orientují se na střední až vyšší kvalitu a požadují velmi rozmanitý program.

— Stále velká obliba jednodenních cest do blízkého příhraničí.

— Nejvíce k nám cestuje skupina obyvatel ve věku 30 až 54 let (cca 60% všech jednodenních návštěvníků a cca 65% všech turistů).

— Charakteristika „polského turisty“ zpracovaná Agenturou Czech Tourism dokládá že 30% všech jednodenních návštěvníků a turistů z Polska jako informační zdroj uvedlo právě tisk, televizi a rozhlas.

— A mezi nejhlavnější důvody návštěvy Poláci udávají dovolenou, rekreaci a poznání.