Severni Morave a Slezku

  • Valašská pohádka

    Slovo “skansen” je švédského původu. První muzeum lidových staveb bylo založeno ve Stockholmu A. I. Hazeliusem v roce 1891  na místě hradeb, a těm se švédsky říká “skansen”.Současné skanzeny se snaží zachovat prostředí ve kterém žili naši předchůdci i pro budoucí generace a to nejen unikátními stavbami ale i ukázkovým životem v nich.Tak nějak funguje skanzen v Rožnově a pokud se … Read More

  • Byty na prodej Mariánské Lázně: nejlépe se nabízí s exkluzivní smlouvou.

    Už jste se někdy zamýšleli nad tím, jak nejlépe nabídnout byty na prodej v Mariánských Lázních? Bude lepší se spolehnout na šikovného realitního makléře nebo se vyplatí vše vyřídit vlastními silami? Pojďme se podívat, jaké jsou hlavní rozdíly mezi oběma variantami. Každá může být samozřejmě výhodná – záleží na konkrétních podmínkách..   Jaký je rozdíl … Read More

  • Aquacentrum Česká Ves

    Krytý bazén provozuje obec Česká ves.Samotný bazén se nachází asi 5 km od Jeseníků a zhurba 15 kilometrů k polským hranicím.Bazén je o rozměrech 25×10 metrů a jeho hloubka je od 90 do 210 centimetrů.Teplota vody bývá 28 stupňů, teplota vzduchu 30.Krom plaveckých aktivit dále nabízíme restaurační služby s celodenním provozem, masérské služby a v letních měsících i hřiště, volejbal nebo kuželky.Adresa:Jánského 534Obec:Česká Ves   … Read More

ZÁMĚR SPOLEČNOSTI

Představu o tom, co to vlastně je „destinační management“ a z toho vycházející záměr společnosti nejlépe vystihuje definice tohoto pojmu uvedená ve Výkladovém slovníku cestovního ruchu.Destinační management – soubor technik, nástrojů a opatření používaných při koordinovaném plánování, organizaci, komunikaci, rozhodovacím procesu a regulaci cestovního ruchu v dané destinaci. Výsledkem takového procesu jsou udržitelné a konkurenceschopné produkty cestovního ruchu, společně sdílené logo, značka kvality, společný (sdílený) informačně–rezervační systém, tvorba cenové politiky, provádění výzkumu a sběru statistických dat z oblasti cestovního ruchu, iniciace partnerství soukromého a veřejného sektoru cestovního ruchu i podpora profesních spolků, sdružení a organizací. Součástí destinačního managementu je návštěvnický management, model LAC a tzv. spektrum rekreačních příležitostí.“

ROLE

  • identifikovat co nejpřesněji potřeby a požadavky potenciálních klientů (zejména turistů) a tyto potřeby a požadavky přeložit do formy prodeje schopných produktů, postavených na v regionu dostupných službách a atraktivitách
  • nalézt spolehlivé dodavatele součástek požadované kvality – služeb, atraktivit – celkového produktu cestovního ruchu
  • zajistit shodu těchto subdodavatelů na konečné podobě produktu, jeho značce a podílu jednotlivých subdodavatelů na konečné ceně produktu
  • zajistit časové, nákladové a kvalitativní sladění dodávek dílčích částí produktu
  • vytvoření značky dodavatele – destinace Severní Moravy a Slezska, jejíž prostřednictvím bude možno vytvářet požadovaný image regionu a jeho tržní pozici
  • Zajistit vhodný marketing (volba nástrojů pro prosazení na trhu, sem může patřit např. SEO web marketing) a propagaci produktů a produktových balíčků (zajištění forem informovanosti, prezentace atd.).

PRINCIPY ČINNOSTI

  • respektování a podpora principu partnerství, tedy vztahů, které jsou vzájemně výhodné pro zúčastněné strany,
  • respektování a podpora již fungujících, positivní výsledky přinášejících vztahů, struktur a dělby práce v sektoru cestovního ruchu v regionu a jeho oblastech;
  • diferencovaný přístup k jednotlivým oblastem, vycházející z potřeb, specifik a rozvojového potenciálu těchto oblastí
  • maximální orientace na konsensuální přístup při řešení zásadních otázek rozvoje cestovního ruchu v regionu;
  • maximální orientace na celostní (celoregionální) pohled na sektor cestovního ruchu a jeho rozvojové potřeby